Strona główna
  firmy transportowe w Holandi

Patrzysz na wiadomości wyszukane dla słów: firmy transportowe w Holandi





Temat: pomocy!!!!! transport miedzynar.
Mam pytanie, co musze zrobic aby otworzyc firme transportowa w Polsce, nie mam obywatelstwa polskiego, mam firme transportowa ale w Holandii, wiem ze moja licencja jest wazna na terenie calej Unii Europ., nie chce jej stracic, wiec myslalem o otwarciu głównej siedziby mojej firmy tu w Polsce, tylko nie wiem jakich dokumentow bede potrzebowac... czy ktos moze mi pomoc? Doradzic.. z góry dziekuje






Temat: III Targi Logistyki Magazynowania i Transportu LOGISTEX 2009
III Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu
LOGISTEX 2009 w Sosnowcu.

21-23 kwietnia 2009
Zapraszamy do udziału w
III Targach Logistyki, Magazynowania i Transportu
LOGISTEX 2009.

LOGISTEX - tylko tutaj w jednym miejscu będzie można spotkać najbardziej opiniotwórcze środowisko związane z polską logistyką - właścicieli firm logistycznych i transportowo-spedycyjnych, przedstawicieli sieci handlowych, osoby zarządzające centrami logistycznymi i przedstawicieli świata nauki.

Do udziału w Targach zapraszamy firmy wyposażające magazyny, producentów sprzętu i urządzeń transportowych, firmy transportowe, spedycyjne, centra logistyczne i dystrybucyjne, firmy z branży IT - zajmujące się informatyzacją i automatyzacją procesów, biura doradcze, wydawnictwa specjalistyczne.

Jak co roku, targom towarzyszyć będą specjalistyczne konferencje i seminaria.

W 2008 roku zaproszenie do udziału w Targach LOGISTEX przyjęło 71 wystawców z 8 krajów Europy - Austrii, Belgii, Czech, Holandii, Litwy, Niemiec, Włoch oraz Polski. Ich ofertę obejrzało blisko 2 000 widzów.





Temat: Jak zacząć pracę jako kierowca TIR-a
Co do kryzysu,to własnie transport najbardziej odczuł na własnej skórze kryzys.Padło już kilka wielkich firm transportowych w Holandii.Wielu ludzi straciło prace.Ale to bardziej dotyczy transportu miedzynarodowego.W transpoorcie lokalnym (dystrybucja) jest nie najgorzej.Co do pracy,to wielu kierowców nawet holenderskich pracuje przez biura i tam najlepiej na początek szukać zatrudnienia.Moi koledzy którzy pracuja przez takie biuro musieli wykazać się umiejętnościami na wewnętrznym egzaminie praktycznym,poza tym wystarczyło polskie prawo jazdy.Oczywiście praca przez pośrednika ma swoje minusy,ale na początek masz zagwarntowane mieszkanie,a pensja niewiele nizsza.



Temat: cos na temat Firmy Aldora
Chciałbym dorzucić swoje zdanie do tej dyskusji.
Przede wszystkim smieszą mnie wszelkie pretensje i bluzgi na Aldorę, osób które nie pracowały, a jedynie "słyszały" o firmie.
Po zatym jeszcze nigsy nie było tak, że wszyscy sa zadowoleni.
Prowadzę firme transportową i wożę ludzi do pracy po całej Europie.
Z posiadanego doswiadczenia mogę wszyskich zapewnić, że Aldora, jest jedna z najbardziej(jesli nie najbardziej) kompetentną firmą proponującą prace zagranicą.
I nie pisze tego, dlatego że mam przyjemnośc wspólpracować z firmą z Kedzierzyna.
Piszę to na podstawie rozmów z osobami, kóre miały przyjemnośc pracować w Holandii za posrednictwem Aldory i własnych obserwacji.
W Holandii działa wiele firm, których głownym celem jest szybki dobry zarobek kosztem biednym i nieświadomych Polaków.
Aldora do takich nie nalezy.
Gdyby talk było,napewno nie podjąłbym sie współpracy z nimi, ze względu na reputację mojej firmy.
I nie pisze tego wszystkiegi by kadzić , ale po to by rozwiac wątpliwości osób,które wachaja sie czy im zaufac.
Ja zaufałem i nie wychodze na tym źle-podobnie setki Polaków pracujących za ich pośrednictwem.



Temat: MAIN TEC Contracting OSTRZEGAM PRZED NIMI I PRZED Oceanwide
chlopaki nie bede sie wami spieral bo i tak to do niczego dporpwadzi. jestem w holandii od 4 lat i jakies doswiadczenie tu mam. A ile pracodawca placi za pracownika dla main tec to wiem bo w niektorych firmach nie ma tajemnic. Powiem wam ze jak duzo czesc firm w holandii stawki w main tec sa ustalane tylko na jednej podstawie - sa naliczane od kwoty jaka placi pracodawca! np jesli firma A placi 25e/h pracownik ma 10e/h, firma B placi 18e/h pracownik ma 7.60e/h i tak dalej. Wracajac jeszcze do tego co napisal marca - jestem kierowca i dodatkowo zajmuje sie mieszkaniami, transportem i podobnymi problemami w oddziale vlissingen bo jak pewnie wiecie w chwili obecnej nie ma koordynatora. fubucom moge wyslac wam solarisy na @?? jesi tak to podaj mi na priv adres. Jeszcze raz musze cos napisac - nie bronie firmy main tec - jesli was oszukala to oczywistoscia jest to ze musicie waliczyc o swoje tylko nalezy wybrac odpowiednia droge "walki".



Temat: FR-Trans - Transport, Spedycja, Logistyka - reaktywacja
Firma FR-Trans poszukuję kierowców na trasy międzynarodowe !
Tabor firmy jest kolejno zmieniany na auta Scania R580 Topline + naczepa Krone Profi i Mega Liner.
Jesteśmy małą firmą transportową działającą na terenie Niemiec, Polski, Szwecji, Danii, Norwegii, Belgii, Holandii i Anglii. Nasza siedziba mieści się w Hanowerze. Jesteśmy małą firmą wożącą ładunki naczepami typu firanka, burtówka.

Wymagania przyjęcia do firmy:
- wirtualne prawo jazdy kat. C+E przez minimum 3 miesiące,
- umiejętność dodawania modyfikacji do 18WOS Haulin,
- 12 lat.

Adres forum firmy
http://virtsped.mojeforum.net/index.php



Temat: SOLID SERVICE POLSKA I MC DOIT BV HOLANDIA
Witam.Znalazłem oferte pracy pracownik produkcyjny Holandia w infopraca.Zgłosiłem swoją kandytaturę i za kilka dni oddzwonił pan z Solid Service i oświadczył że praca jest wyjazd za kilka dni .Praca miała być w Holandii przez Mc Doit . E-mailem otrzymałem Job Offer Form i zdjęcia miejsca zakwaterowania.Wszysko wyglądało oczywiście pięknie .Dzień przed wyjazdem pan z agencji że bilet został zarezerwowany i w e-mailu podane mi kto i skąd mnie odbierze z autobusu. A teraz UWAGA!!! ACHTUNG!!! cytuje ,,autobusem Firmy Sindbad dojedzie Pan do Krefeldu,gdzie odbierze Pana pracownik firmy i zawiezie do Kleve".Kleve leży w Niemczech .A ja miałem jechać do Druten w Holandii tak jak było napisane Job offer i potwierdzone z panem z biura.SZOK .Oczywiście w dzień wyjazdu sobotę do biura dodzwonić się nie było można .Nie pojechałem bo śmierdziało z daleka wałem i na własnej skórze wolałem nie próbować.Ostrzegam innych Omijajcie SOLID SERVICE z daleka bo zamiast w Holandii wylądujecie szybciej na Księżycu .Dla niedowiarków w goglach wpiszcie praca Kleve .

Tak się złożyło, że pracuje dla Sindbada.
Z Mc Doitem współpracujemy już prawie 10 lat, tygodniowo jeżdzi ok 50 osób do Kleve do Mc Doita. Mają tam oddział. Potem przewożą własnym darmowym transportem do Holandii. I tyle. Zadnego oszustwa nie ma, bo po prostu tak logistycznie jest lepiej i taniej dla pracownika.



Temat: Międzynarodowy Przewóz Osób!!! Szybko, Tanio i Bezpiecznie!!
Witamy!

Zajmujemy się międzynarodowym przewozem osób. Nasza firma powstała na bazie dużego doświadczenia w transporcie drogowym i znajomości zapotrzebowań Klienta.

Jeśli są Państwo zainteresowani wyjazdami do Polski, Niemiec, Holandii, Belgii, Austrii oraz Szwajcarii prosimy o kontakt pod numerem telefonu
+48 511 131 131. Zapewniamy szybki, tani i bezpieczny przejazd do wybranego kraju. Spod adresu pod adres!



Wyjazdy do Holandii: Czwartek, Sobota, Niedziela
Wyjazdy do Polski: Poniedziałek, Wtorek, Piątek, Niedziela

Województwa : Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie.
Współpracujemy również z firmami które jeżdżą w inne rejony Polski.

PROMOCJA - CO SIÓDMY PRZEJAZD GRATIS!!!



Serdecznie zapraszamy!!

Misiek - Firma Transportowa
tel.: +48 511 131 131
e-mail: misiek.trans@o2.pl




Temat: Stępień
Nasza firma specjalizuje się w międzynarodowych usługach transportowych. Przewozimy ładunki do Niemiec, Anglii, Skandynawii (Norwegia, Szwecja, Dania), Holandii, Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy.
Przedsiębiorstwo Transportowe Robert Stepień posiada nowoczesny tabor samochodowy marki MAN. Naczepy wyposażone są w linki celne oraz w zestaw pasów.
Wszystkie zestawy drogowe posiadają pełne ubezpieczenie OC (500 000 USD), NW, AC i OCP.
Należymy do Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Warszawie. Pracujemy zgodnie z Konwencją o Umowie Międzynarodowego Przewozu Towarów i Usług z zastosowaniem m.in. karnetów TIR.
Jesteśmy uczestnikami giełdy transportowej TimoCom.
Kierowcy są wysokiej klasy specjalistami, wywiązują się z umów terminowo i sprawnie. Posiadają telefony komórkowe. Gwarantujemy wysoki poziom obsługi, terminowość, niezawodność, kompleksowość wykonania wszystkich usług, bezpieczny i szybki przewóz ładunków, rzetelną i szybką obsługę.
Współpracujemy z wieloma firmami transportowymi. Pojazdy nasze mogą być podstawiane pod załadunek przez 24h na dobę, we wszystkie dni tygodnia.






Źródło: stepien.pl



Temat: Przeprowadzka do Grecji
A ja uważam, że najrozsądniej jest napisać do tej firmy - specjalizują się w transporcie lotniczym zwierząt - współpracują z nimi firmy transportowe z całego świata - w każdym kraju mają swoich ludzi, więc wiedzą, gdzie jaka jest sytuacja i jakie dokumenty są potrzebne; http://www.dorcel.pl/index.html
To bardzo sympatyczna i profesjonalna firma - odpisują szybko i konkretnie na emaile ; podają szczegółowe informacje;
jedyny mankament to koszty - za przelot 3 świnek z Holandii do Warszawy zażyczyli sobie ponad 350 euro ...



Temat: Busy ktore sa godne polecenia (?)
podnosze temacik, bo wybierram sie w sobote 12.06 do Holandii w okolice Rozenburga, co do firm transportowych to jezdzilam "Seget" - zazwyczaj milo, szybko (120-170 km/h) bez wiekszych bledow pod dom , ale slyszalam ze z ta firma zginelo 5 osob w wypadkach wiec szukam czegos nowego, sprawdzonego, pozdrawiam i z gory dziekuje za odp :)



Temat: Ochota by kupić se nieco większą amerykańską bryke...
zgadza sie, w niektórych stanach jest 18 w niektórych 20, ale generalnie zliberalizowali to, przez co nikt tam nie jeździ z kurnikiem na dachu...
a coe wprowadziła firma freightliner, żeby jej auta mogły jechać do każdego stanu, i tak z firmy transportowej powstał spory producent ciężarówek...
u nas zestaw nie może przekraczać 16 metrów, bo przez niemcy nie przejedzie i tyle ma zwykły zestaw a taki silnik przed kabiną to dodatkowe 2 metry. ale kiedy do unii wstąpiła szwecja i finlandia, powstała nowa unijna dyrektywa, bo tam tiry mają ponad 30 metrów, i teraz w danii i holandii jeżdżą w niemczech w niektórych landach. tak że w sumie można i conventionala sprowadzić



Temat: Galeria Modeli - Relacje
Zgadzam się z Tobą, fajnie byłoby popatrzec na takie długie zestawy ... Jednak tak duze zmiany nie szykują sie w najblizszym czasie w naszym kraju ... A co do tych naczep to praktycznie wszystkie Polske firmy transportowe musiałyby kupowac takie naczepy nowe lub sprowadzac je z za granicy naprzykład z Holandii lub Szwecji, bo w Polsce żadna firma nie ma takich naczep ...




Temat: Durne gadanie mieszczuchów
Do Tax-Autor
Watpie czy cena bedzie taka niska jeśli bedziemy mieli tylko taki do wyboru.
Jeśli zlikwidujemy cukrownie to po pierwsze wiele osób traci miejsce pracy, po drugi firmy transportowe beda miały mniej pracy bo co wozić, po trzecie ja jako rolnik strace ponieważ uprawej tej rośliny jest doś dochodowa i ze wzgledu na przed plon pod inne rośli jest dobra poprawia wiele.

Do buchaj
Ale w USA jedeń taki ciągnik ma powyżej 200KM a u w Holandii około 80. To jest nie do porównania ponieważ wielkość tych krajów się różni.
A może wiesz jak jest u nas z tym na ile ha przypada jeden ciagnik?



Temat: co sądzicie o MPK, PKS oraz o busach
Co z tego,że miała,to zalezy od kierownitwa.W kazdej chwili mozna go stracić i nie był bym pewien czy w tym momencie go mieli.Po prostu był nadany ale nie wiadomo czy nie został wcześniej anulowany,cos czytałem w internecie.
A co do Connex-u to nie jest jakiś tam prywaciaz tylko powazna korporacja mędzynarodowa.Oni posiadają firmy transportowe międzyinnymi w USA,Kanadzie,Szwecji,Niemczech,Holandi itd.
Ale marze o tym,żeby MPK było na tyle silne ,żeby utrzymało sie samodzielnie bo z PKS-em jest gorzej,ale myśle że wyjda na prostą.Przecież MPK jeszcze 2 lata temu był ow podobnej sytuacji
A tak poza tym Connex ma do sprzedania uzywane Solarisy,MPK powinno sie zakręcić koło tego



Temat: Zmiana miejsca wyjazdu na mecze
Punkty zbiórek kolejnych wyjazdów będą ustalane na bieżąco. Wyjazd do Holandii jak wiadomo startował z Warszawy, następnym razem może to być inne miasto - wszystko zależy od celu podróży i oferty przewoźników. Oczywiście prowaadzimy rozpoznanie we własnym zakresie, ale też każdy członek MCP może się w tą sprawę zaangażować i popytać u firm transportowych - Hector, jeśli znajdziesz taniego przewoźnika, to możemy nawet zrobić wyjazd spod Twojego domu ;)

Z propozycjami konkretnych ofert można pisać do Zarządu na adres kontakt@milanclubpolonia.pl

Pozdrawiam!



Temat: Busy Szczecin - Holandia - Amsterdam - Przewóz osób
OBSŁUGUJEMY WSZYSTKIE WOJEWÓDZTWA W POLSCE I CAŁĄ HOLANDIĘ. JESTEŚMY FIRMĄ TRANSPORTOWĄ Z LICENCJĄ NA PRZEWÓZ OSÓB.

Zabieramy Cię z Polski i zawozimy pod drzwi w Holandii, Belgii!

Aby zamówić transport skontaktuj się z nami pod numerem:

Polska tel:
782 352 816 lub 507 643 557
(można dzwonić w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli do godziny 22:00)

- jeżeli nikt nie odbiera albo nie chcesz dzwonić możesz wysłać sms-a oddzwonimy, proszę tylko napisać swoje województwo i datę wyjazdu

Holandia tel.: +31 645493897

Gadu-Gadu: 11268940

KOMFORTOWE BUSY - PRZEWOZY ZORGANIZOWANE W BUSIE JADĄ OSOBY Z PODOBNEGO REJONU CO ZAPEWNIA SZYBKI DOWÓZ DO CELU!

Zapewniamy komfort i bezpieczeństwo podróży. Przekonaj się, że warto podróżować tylko z nami!.

Wyjazdy w różne dni tygodnia w zależności w od rejonu Polski.

Ceny za przejazd w zależności od województwa.




Temat: Audiocomponents
Pawel S., ja mam firme transportowa i kreca mi sie busiki w tamtej czesci europy wiec kierowiec dostanie przykaz by to odebral

[ Dodano: 2008-02-08, 08:54 ]
pozatym nic za darmo bede was zameczal jak sie zabiore za te monitorki z pomoca o zwrotnice

[ Dodano: 2008-02-08, 11:12 ]
aktualne ceny do zamowienia na priv powysylalem dane konta bankowego

[ Dodano: 2008-02-08, 11:12 ]
M18WH-08/08 38.96
XT19TD-00/04 26.00
XT25TG-30/04 26.00
P13MH-00/08 39.26
DX25TG-05/04 20.04
MDT-29 30.26

[ Dodano: 2008-02-08, 11:12 ]
do cen proze dorzucic 19 % vat

[ Dodano: 2008-02-12, 09:39 ]
zamowinie poszlo odbior z holandi albo piatek albo poniedzialek (nie maja kilku glosnikow)
wiec u mnie poniedzialek wtorek

[ Dodano: 2008-02-13, 10:04 ]
ok potwierdzone poniedzialek po poludniu u mnie



Temat: Paliwo na NESTE (diesel)
o ropie z Neste słyszałem taką akcję w Radomiu,sam zalałem ale do Seata 1.9D i musze powiedziec że nic się nie stało jednak zrobiłem tak raz i cały czas paliwa leję na Orlenie.

A jeśli ktoś jest z Radomia to dam jeszcze inne info: mój ojciec jest głównym mechanikiem w jednej z firm transportowych i miał problem ze wszystkimi ciągnikami (MAN,SCANIA I RENO PREMIUM ) co się okazało że wszyscy tankowali (bo szef miał układ z właścicielem stacji i miał taniej ) w Wolanowie koło Radomia.Filtry do wymiany a z odstojników ojciec zlewał wodę.Kierowcy mówili że załadowany samochód nie miał siły jechać pod górkę a po zalaniu ropy na stacji gdzieś indziej w Polsce lub za granicą szedł jak nowy.Finał jest taki że 5 ciągników ma nowe filtry i nowe końcówki wtryskiwaczy-taka oszczędność
Myślę że można zrobić oddzielny temat o stacjach zaufanych bo większość z nas na pewno takie ma i może je polecić wszystkim.

A taka jeszcze historia
Słyszałem opinię że benzyna z Rosji to szajs,poprosiłem jednego z kierowców o zakup 100 litrów 98 w Rosji i zalałem do Vołoviny-muszę przyznać że zero problemów a fura szła jak na paliwie z Orlenu.Taką akcję zrobiłem i z Seatem - zalałem ropę z Rosji i też gitara.We wrześniu byłem w Holandii passatem 1.6d - ponad 3000 kilometrów na ruskiej ropie i też extra,właściciel paska jeździ tylko na tym i nie narzeka wcale

Jeśli ktoś ma możliwość zakupu paliwa z Rosji to polecam bo teksty że to paliwo rakietowe to bzdura



Temat: Przewóz osób Polska - Holandia - Polska
EuroLanser - Nowa firma transportowa!

Lansujemy nową modę na szybkie busy!
• Amsterdam - Wrocław - Amsterdam w około 11 godzin
• Amsterdam - Kraków - Amsterdam w około 14 godzin.
Wyjazd w STAŁYCH GODZINACH!
Podróż BEZPOŚREDNIO DO TWOJEGO CELU!
Nowe komfortowe busy Mercedes Vito.

Zależy Ci na szybkim i bezpiecznym dojechaniu do celu?

Rezerwuj bilet już teraz!

www.eurolanser.com
Tel. w Holandii: 0031/ (0) 612 170 285
Tel. w Polsce: 0048/ (0) 600 357 059



Temat: [ankieta] gdzie tankujecie
No, z mojego doświadczenia wiem, że Shell ma najlepsze paliwo. 2 lata pracowałem w międzynarodowej firmie transportowej i wtedy obojętnie czy byłem w Niemczech, Holandii, Francji czy Anglii to musiałem tankować na Shell`u i co najważniejsze nie było to "widzi mi się" mojego szefa tylko zalecenie głównego mechanika, który zajmował się naszymi autobusami. Tak więc mam 100% zaufania do Shella i jak dotąd - nie na daremno.



Temat: CERTYFIKAT DO PRAWA JAZDY NA TIRA ? C+E !!!!!
Witam wszystkich! Po przeczytaniu tego wszystkiego mam tylko mętlkik w głowie i proszę o poradę w mojej sprawie. Aktualnie mam prawko kat.C w lutym odbieram C+E. Zamierzm pracować jako kierowca TIR-a od marca lub kwietnia tylko na terytorium Holandii. Czy ktoś może mi poradzić jakie kwalifikacje muszę jeszcze zrobić w Polsce i od czego zaczynać tutaj na miejscu. Być może ktoś ma jakieś namiary do firm transportowych w prowincji Noord-Bradant gdzie można się "zahaczyć" na początek. Serdecznie dziekuję i pozdrawiam!



Temat: Transport paczek, przesyłek,żywności Polska-Holandia-Belgia
Firma Transportowa "Marcin" Marcin Wawszczak, oferuje Państwu przewóz paczek, przesyłek. Dla potrzeb Naszych Klientów wprowdzamy nową usługę jaką jest dowóz paczek ze świeżą żywnością z Polski pod wskazany adres na terenie całej Holandii i Belgii. Transport tego typu paczek odbywa się autem-chłodnią, co gwarantuje dostawę świeżego towaru.
Pracujemy na terenie województwa łódzkiego, wielkopolskiego, śląskiego, opolskiego, dolnaśląskiego, lubuskiego.
Zapraszamy do współpracy sklepy, restauracje oraz osoby indywidualne.
+ 48 663 148 171 box@transportmarcin.eu



Temat: Spam spam

I tak lepsze to, niż siedzieć 5 dni w tirze. pod pretekstem, ze jedziesz do Holandii -.-
To jechałeś jako pomoc dla firmy transportowej? :D. Fajna sprawa.

eee tam ja bym nie marudził, jedziesz po nieznajomych drogach i jedyne co możesz robić to patrzec na przestrzeń wokoło.
Dokładnie. Bardziej relaksującej rzeczy nie ma, uwielbiam to.
Gorzej jak się jedzie przez miasto. Ach, te korki w Bydgoszczy i nieoznakowany Wrocław ;d.



Temat: 101 szt. ciągników siodłowych Premium Route dla Rico
to jest fafał biznes. zauważ na przykładzie jakiś mniejszych firm (nie koniecznie transportowych) pracownicy nie mają wypłacanych pensji, albo wypłacane z opóźnieniem, dostawają 7 zł za godzinę harowania, a szef często nie ma co z pieniędzmi zrobić. niektórym po prostu w dupach poprzewracało się. Sam znam taki przypadek gdzie polska firma na kontrakcie w Szwecji dostawała za każdego pracownika (a raczej za każdą jego godzinę roboczą) 24 euro. Sam pracownik miał 12 euro brutto za godzine roboty gdzie netto wychodziło po 6-7 euro. Na szczęście w tej Szwedzkiej firmie (która była zleceniodawcą dla Polskiej firmy) pracowała na jakimś wyższym stanowisku polka. Gdy dowiedziała się że pracownicy mają płacone tak małe sumy, zaczęła drążyć temat dlaczego tak jest. Gdy przedstawiła problem swoim Szwedzkim szefom rozbiegło się nawet o wyzysk ludzi. Finałem całej sprawy było rozwiązanie kontraktu (czy jego nie przedłużenie, dokładnie nie wiem) i jednym słowem polska firma została "spalona" w Szwecji jak nie w całej Skandynawii.Ze samej firmy odeszło około 30 specjalistów i pojechali do Holandii. Właściciele firm w polsce często wzorują się na biznesmenach u zachodnich przyjaciół (typu USA) którym niczego nie brakuje i kasy maja jak lodu. Warto jednak pamiętać że tam do takich majątków dochodziły często pokolenia. Dzięki masowej emigracji polaków już powoli wyzysk się kończy, bo nie usłyszy się od szefa: "jak sie panu nie podoba to niech pan odejdzie, za bramą jest 10 na pana miejsce". A tak w ogóle to może zboczyłem z tematu.



Temat: NAJNOWSZE WIEŚCI Z UNII I O UNII ;-)


"Express Bydgoski"/
Marynarze na słodkich wodach

13.01.2005 Warszawa (PAP) - Uczniowie Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej mają szansę na pracę w Holandii i Belgii - informuje "Express Bydgoski". W tym roku nakielska szkoła wykształci prawie trzydziestu marynarzy. Jest obecnie jedną z dwóch tego typu placówek w Polsce.

Wejście Polski do Unii Europejskiej otworzyło przed uczniami z Nakła nowe możliwości. Do szkoły zgłosiła się poznańska firma Polska Contractors, specjalizująca się w pośrednictwie pracy na statkach żeglugi śródlądowej w Holandii i Belgii. Choć firma działa od niedawna, (w grudniu otrzymała certyfikaty z Ministerstwa Gospodarki i Pracy), już zaczęła wysyłać pierwszych ludzi do pracy. W zeszłym tygodniu było to dziesięć osób, w przyszłym pojedzie kolejnych pięciu marynarzy.

- Statki transportowe żeglugi śródlądowej w Holandii i Belgii potrzebują dwóch tysięcy pracowników - powiedział gazecie dyrektor i współwłaściciel firmy, Holender Hugo Brenders. Zapotrzebowanie na marynarzy okazało się tak duże, że Polska Contractors zdecydowało się specjalizować w tym segmencie. Do końca roku firma chce zakontraktować z Polski około 50 - 60 osób.

VIDE: Serwis o Unii Europejskiej PAP
http://euro.pap.com.pl/cgi-bin/europap.pl




Temat: Wolne miejsca 13.03 do Holandii i 14.03 do Polski Tanio
Polska-Holandia-Polska
Wolne miejsca do Holandii na 13.03 i 17.03
do Polski na 14.03 i 18.03
Wyjazdy z Den Haag
Zabieramy z całej Holandii
Trasa w Polsce Piła,Poznań,Bydgoszcz,Toruń,Konin,Koło,Płońsk,Sochaczew,Warszawa i okolice tych miast.
+48 798 562 473
+48 880 799 754
wystarczy sms
Więcej na www.tanieprzewozy.com.pl
Cena 60 euro i nic więcej. Nie pobieramy opłat za nadbagaż do 15kg.

Zarezerwuj transport na okres przed i poświąteczny, a będziesz mial gwarancje aktualnej ceny no i oczywiście pewne miejsce.

Zapraszamy na rezerwacje przejazdów przed i poświątecznych na trasie Polska- Holandia-Polska. Jeżeli zarezerwują Państwo przejazdy do 12 marca otrzymacie:
- gwarancję ceny - 50 euro, czyli podwyżki Was nie obejmą;
- gwarancję miejsca - nie musicie się już martwić o transport;
- gwarancję czasu - dowozimy "pod dom".

Wyjazdy w okresie przed i poświątecznym:
Do Holandii:

06.04 - poniedziałek
09.04 - czwartek
14.04 - wtorek
18.04 - sobota

Do Polski:

07.04 - wtorek
10.04 - piątek
15.04 - środa
19.04 - niedziela

Firma nasza posiada:
Certyfikat Kompetencji Zawodowych
w Międzynarodowym Transporcie Drogowym Osób
Wydany Przez Instytut Transportu Samochodowego
oraz Licencję wydaną przez Ministra Infrastruktury



Temat: Transport łodzi, jachtów żaglowych i motorowych
Witam
AUTO-YACHT Transport

Transport jachtów: kilowe, balastowo mieczowe, motorowe, do 2.5 tony,dł.9m.
Zestaw transportowy: NISSAN Patrol GR 4x4 + przyczepa.

Jeśli chcesz sprowadzić jacht ze SZWECJI lub UE to zgłoś się do mojej firmy a pomogę w profesjonalnym transporcie jachtu.

W okresie od 1.05.2009 do 30.09. 2009r opłata promowa do SZWECJI na trasie ŚWINOUJŚCIE - YSTAD wynosi około 1700 zł, w cenę wliczony jest prom oraz kajuta dla dwóch osób w obie strony. Wszystkie formalności związane z promem załatwiam osobiście.

Opłata promowa jest uzależniona od dnia tygodnia w którym nastąpi wypłynięcie.

Opłata za przejechany kilometr wynośi od 1,60 do 2,0 zł, i jest uzależniona od ilości kilometrów, wagi, gabarytów jachtu.

Na mojej stronie internetowej: www.autoyacht.pl można zobaczyć galerię zdjęć z wykonanych transportów jachtów ze SZWECJI, HOLANDII, NIEMIEC

Budowa stalowych stojaków do zimowania jachtów o wadze do 3 ton.

Ze Szczecina (gdzie mieści się siedziba firmy) do Szwecji i na zach. Europy jest blisko.

Więcej informacji udzielam telefonicznie lub e-mailem.

tel. 505 157 180
tel/fax 091 46 41 417
e-mail: autoyacht@interia.pl
www.autoyacht.pl

ZENKO



Temat: Mar-Logistic
Witam. Dziś postanowiłem otworzyć długo już planowaną VS, ale tym razem na rynku w Haulinie. Firma zajmuje się głównie transportem na terenie Polski i Holandii

Poszukujemy kierowcy na MANa F2000 (rozmazane napisy, to wina mojego kiepskiego kompa a nie skina)


Aby dostać się do naszej Firmy, proszę się zgłaszać pod nr GG:13055569

Pozdrawiam, Tino



Temat: E&A
Witam serdecznie,
W piątek miałem jechać z E&A do Tilburga do TMI Logistics, do pracy na hali jako magazynier, w poniedziałek byłem w Opolu, podpisałem umowę i wszystko było pięknie itp. Dzisiaj dostałem telefon że, niestety ale pracodawca (TMI) zawęził grono kandydatów których potrzebuje do pracy, powiedzieli mi że mają podobno 2 osoby które znają holenderski i że ich wybrał pracodawca, ale jako że ja znam dobrze angielski to zaproponowali mi pracę w C&A gdzieś koło Amsterdamu, do rozładowywania tirów.
Teraz sie tak zastanawiam, mając podpisaną wstępnie umowę na to stanowisko magazyniera z firmą TMI, czy nie powiniem jechać właśnie tam? Jadąc do Holandii mam w razie czego do kogo się zwrócić, tylko ja chcę jechać do pracy i nie martwić się o nic. A to powoli mi się zaczyna nie podobać.
Mam nadzieję jednak że wszystko będzie dobrze i że będę pracować i będą także mi regularnie płacić (będąc w biurze powiedziano mi że wypłata za pierwszy tydzień dopiero po 3 tygodniach ?!).
Nie wiem też czy na wysłanie mnie na północ nie miało znaczenia to, że powiedziałem iż niedaleko, pod Bredą mam obecnie znajomych, i na początku chciałem jechać z koleżanką która w piątek wraca do Holandii, oczywiście odmówili, jako że trzeba jechać ich transportem.

Pozdrawiam,
Łukasz.



Temat: długi manewr wyprzedzania
Firma Volvo Trucks zaprezentowała w Warszawie korzyści płynące z nowego systemu EMS (European Modular System) który w transporcie drogowym opiera się na wykorzystaniu 25-metrowych ciężarówek.Volvo w stolicy Polski zaprezentowało władzom naszego kraju oraz krajów sąsiednich nowoczesne rozwiązania transportowe z udziałem ultra długich ciężarówek.Według skandynawskich urzędników nowa koncepcja może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa, rozwoju transportu i zmniejszeniu ruchu ciężarówek na europejskich drogach.Przedstawiony w Warszawie model Volvo wykorzystywany jest z powodzeniem w Szwecji oraz Finalndii.Podobne ciężarówki odbywają już swoje testy w Niemczech(nadzorowane przez Mercedesa) oraz w Holandii(nadzorowane przez MAN).
źrodło-Onet.pl

no to będzie ciekawie na polskich drogach:)nie dośc że wąskie i dziurawe to jeszcze będą takie kolosy po nich jeździć:)



Temat: Samat
Grupa Samat
Powstała w roku 1979, Grupa SAMAT specjalizuje się w transporcie materiałów niebezpiecznych i nietrwałych, zarówno cieczy, gazów jak i substancji sypkich. Dzięki ciągłemu rozwojowi zdobyła wiodącą pozycję na rynku francuskim. Obecnie jej oddziały znajdują się w pobliżu wszystkich większych miast Francji.

Notowany od 1986 roku stopniowy rozrost firmy sprawił, iż jest ona teraz Grupą Europejską z 37 przedstawicielstwami na terenie kontynentu. Główne przedstawicielstwa znajdują się w Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Polsce i na Węgrzech.

Grupa SAMAT działa w oparciu o szereg współpracujących z nią przedstawicieli. Są to:

We Francji:

Rigard SA, Samat Sud SA, Parias SA,
Coulier SA,
Borel SA, Samat Est SA, Guisnel, CTLCO
Clean 38 SARL, Clean 33 SAS,
Clean Mourenx SA,
Clean 57, CLEAN 71
W Niemczech: Samat GmbH
W Belgii: Coulier NV
W Holandii: Coulier BV
W Wielkiej Brytanii: Samat UK Ltd, BRT International Ltd
W Hiszpanii: Coulier SA
We Włoszech: Onatra SRL
W Polsce: Samat Polska
Na Węgrzech: Samat Hungary, Centunio

Dla wielu swoich klientów Grupa Samat opracowała, w trakcie współpracy całościowe systemy logistyczne obejmujące odkupienie floty, przejęcie kierowców, organizację transportu, magazynowanie i zarządzanie zapasami. Ponadto w ramach Grupy działa komórka Samat Intermodal zajmująca się organizacją przewozów kontenerowych oraz kombinowanych drogą lądową (transport drogowy i kolejowy) jak i morską.




Temat: walczę z prokrastynacją. od jutra.
---------- 00:23 31.01.2009 ----------

Finka mam pracę. jeżdzę w transporcie międzynarodowym a właściwie to pilnuje miejsca parkingowego. Jak się zrobi cieplej to zmienię na cos z podnośnikami koszowymi hdsami lub reklamę wielkoformatową. Puki co byłem 2 razy w holandii i Belgii. W Niemczech poznaję supermarkety. A co moje M1 na kółkach ma 8 ton więc wjadę prawie wszędzie. Narazie tylko żeby więcej wyjazdów było. Muszę pospłacać kredyty. A z rodzicami musimy pomieszkać puki co.
" Najtrudniejszy jest koniec miesiąca zwłaszcza ostatnie 30 dni"

Jakoś tam będzie. Muszę się udać do firmy reklamowej któregoś dnia. umówiony byłem wśrodę ale odwołałem. telefonów nie odbierali. trudna sprawa. Wiem że im na mnie zależy bo wiedzą co umiem i jak robię ale nie wiem czy pięknie wszystko ubierają w słowa żeby mi pomóc czy wykorzystać moją niewiedzę w prowadzeniu firmy. Moje dylematy są w odpowiedzialności.

Dzięki za wsparcie.
Ty się nie poddawaj i szukaj szukaj dobrej pracy. Nawet potroszku ale idź do przodu mahika.

---------- 00:24 ----------

Mahika posty mi się pomyliły.



Temat: NAJTANSZE NUTRIDRINKI
Odświeżę nieco temat.
W Zielonej Górze najtańsze nutridrinki są po 7,15zł.
Ja kupiłem w aptece internetowej cefarm24.pl za 5,55zł/szt
Co prawda znalazłem w innej aptece kilka groszy taniej ale tylko jeden smak, a reszta była po prawie 7zł.

Firma Nutricia jest firmą Holenderską i pomyślałem, że w Holandii będzie taniej, ale niestety nie jest. W Aptece Holenderskiej jeden Nutridrink kosztuje dzisiaj 3,08 Euro. nie wspominając o transporcie tego do PL.



Temat: Transport osób-INTERBUS
Oferujemy przewóz osób z województw: pomorskie i zachodniopomorskie [i okolice]. - Na trasie -Gdańsk /Gdynia/Wejherowo/Lębork /Słupsk /Koszalin/Nowogard/Szczecin .Jeździmy pod wskazany adres na terenie całej Holandii i Belgii. Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem Dysponujemy nowymi busami marki RENAULT TRAFIC, oraz MINI VAN SEAT ALHAMBRA .Samochody wyposażone są w podwójną klimatyzację, system nawigacyjny.
Posiadamy kierowców odpowiedzialnych i z dużym doświadczeniem w transporcie osobowym.
Oferujemy stałe połączenia.
Wyjazdy z Polski –wtorek ;Czwartek ;Niedziela .
Powroty z Holandii i Belgii – środa Piątek; Poniedziałek
TEL KONTAKTOWY- +48 91 4553497
TEL KONTAKTOWY- +48 602485864
TEL KONTAKTOWY- +31 645475827
robertramski@tlen.pl
http://www.tanieprzejazdy.info
Zapraszamy do korzystania z naszych usług.




Temat: Jak rząd monopol PKPu użyźnia (Rzeczpospolita)


Czy sądzisz, że gdy PKP CARGO zostanie kupione przez DB CARGO, to do np.
Konopek podstawią Ci wagon?


Na życzenie odbiorą spod drzwi i pod drzwi towar dostarczą.
Przy okazji: DB Cargo to teraz "Railion" - pierwsza europejska towarowa
firma kolejowa. Zatrudnionych tam 28 tys. pracowników tworzy rocznie 3,3
miliarda euro obrotu. Należy do niej około 90% rynku transportowego Niemiec,
Danii i Holandii. Aktywna m.in. również w Polsce jako organizator przesyłek
całopociągowych (Railion Intermodal - 56 mln euro obrotu rocznie).





Temat: najtansze paczki i przeprowadzki UK-PL-UK
FIRMA FLATS-GALORE OFERUJE SWOIM KLIENTOM USLUGI
TRANSPORTOWE W POSTACI:

-PRZEPROWADZKI UK-PL-UK
-USLUGI KURIERSKIE,KORESPONDENCJE
-PACZKI(W SYSTEMIE OD DRZWI DO DRZWI)20kg-30funtow
-PRZEWOZ MOTOCYKLI od 200funtow
-SPRZETU AGD/RTV
-PRZEWOZY NIETYPOWE
-PRZEWOZ ZWIERZAT

OBSLUGUJEMY CALA POLSKE BEZ DODATKOWYCH OPLAT!!!
MOZLIWOSC PRZEWOZU PACZKI ROWNIEZ DO
NIEMIEC,BELGI,HOLANDI,FRANCJI!!!

GWARANTUJEMY NAJNIZSZE CENY NA RYNKU ORAZ SZYBKA I
SPRAWNA OBSLUGE PANSTWA PRZESYLEK!!!

JEZDZIMY REGULARNIE Z UK DO PL I Z PL DO UK 2 RAZY W MIESACU.ODBIERAMY I DOSTARCZAMY PRZESYLKI POD WSKAZANY ADRES.W CENE PRZESYLKI WLICZONE JEST UBEZPIECZENIE!

ZAUFALO NAM JUZ TYSIACE POLSKICH RODZIN!

FLATS-GALORE WARTO NA NAS POSTAWIC!!!

kontakt:

slawek@flats-galore.com
07856550495/ 07509129291




Temat: samoobsługa?

lepiej dla nas.. nie trzeba wychodzic..ale nie zawsze sie na to zgadzamy..w niemczech w holandii sami sobie tankuja.. to czemu nie w Polsce?

Bo Polska to taki dziwny kraj... Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze...
Wiesz... cały dzień szkolenia, ktoś na tym zarabia... a firmy muszą płacić.
Napełnianie zbiorników transportowych... to brzmi dumnie i jak wiecie jest bardzo odpowiedzialnym zadaniem... wymagającym dodatkowo odnawiania tych uprawnień
co pięć lat. Co chwila świeży dopływ gotówki dla organizatora takich szkoleń. To tak
jakby Ci prawko kazali odnawiać co pięć lat, i brali za to kasę. Zresztą powiedzmy
sobie szczerze, gdyby klienci sami sobie gaz tankowali to byśmy na węże nie zarobili.



Temat: Agromex
Na rynku przewozów międzynarodowych działamy od 14 lat.

Przewozimy ładunki do i z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii, Hiszpanii oraz do krajów Europy Wschodniej: Białorusi, Estonii, Litwy, Łotwy, Ukrainy i Rosji.

Posiadamy 60 pojazdów: 37 pojazdów typu MEGATRAILER (100m3), których średni wiek nie przekracza 2 lat oraz 23 zestawy typu HIGH VOLUME (120m3).

Czas obsługi zleceń jest skrócony z uwagi na podwójną obsadę kierowców.

Wszystkie nasze samochody są wyposażone w system satelitarnej nawigacji GPS. Położenie wszystkich pojazdów jest monitorowane w czasie rzeczywistym. Nasze centrum obsługi klienta jest w stanie na bieżąco podać dokładną informację o położeniu przewożonego ładunku.

Posiadamy również własny serwis WWW z graficzną prezentacją położenia wszystkich samochodów. Serwis WWW jest do dyspozycji przez 24 godziny na dobę.

Posiadamy duże doświadczenie w transporcie międzynarodowym.

Każdy przewożony ładunek jest ubezpieczony do sumy 200000 USD.

Możemy wykonywać usługi pod osłoną naszych karnetów TIR.

Zapraszamy Państwa serdecznie do współpracy i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z poziomu naszych usług.

Adres firmy: Marzenin, Plac Różany 3, 98-160 Sędziejowice



Źródło: agromex.pl



Temat: 1
witam,, firma axell z opola , oferuje mi pracę w holandii ale warunek jest taki że jestem zmuszony jechać do hol transportem firmy axell ,, czy jest to prawda że niema innej opcji ? bez własnego auta w hol to lipa, niechcę sie czuć jak przetrzymywany...



Temat: Kropfeld
Boekhout, Partnerstwo w Logistyce przeprowadza się do Ede (Wrzesieñ '07)
BUNNIK – Firma Transportowa Boekhout zmieniła swoją siedzibę. Od 27 sierpnia 2007 transport międzynarodowy koordynowany jest z holenderskiego miasta Ede. Założona w 1959 roku firma miała dotąd swoją siedzibę w Bunnik. Dla ułatwienia dalszego rozwoju zdecydowano się zmienić siedzibę firmy.
Wzrost zapotrzebowania na dostawy papieru oraz materiałów budowlanych w ostatnich latach przyczynił się w znacznej mierze do powiększenia floty z 40 do 200 samochodów ciężarowych.Tak znaczny wzrost floty niósł za sobą potrzebę modernizacji biura. Pierwszą opcją jaką rozważano było wybudowanie nowego gmachu biurowego w Bunnik, jednakże stale natężający się ruch samochodowy oraz niedogodny dostęp do placów przemysłowych przeważyły i w efekcie zdecydowano że nowa siedziba firmy będzie mieścić się w Ede.
Firma transportowa Boekhout miała swoje biura w Bunnik od czasu, kiedy została założona w 1959 roku. O przeprowadzce do Ede zadecydowała między innymi doskonała lokalizacja na zjeździe między autostradami A12 i A30, która uczyni z siedziby firmy w Ede centrum logistyczne. Holenderskie miasto Ede to region zamieszkiwany licznie przez bardzo dobrze wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie transportu. Zatem przeniesienie siedziby firmy z Bunnik do Ede to maksymalne wykorzystanie szansy na dalszy wzrost i rozwój firmy.
Dla obecnych klientów oraz dostawców jedyną odczuwalną zmianą będzie zmiana danych adresowych.

Firma Boekhout posiada obecnie dwa oddziały, pierwszy w Ede, skąd koordynowany jest transport międzynarodowy, drugi w Barneveld, który jest centrum dystrybucji na kraje Benelux’u. Firma szczyci się obecnie flotą 200 nowoczesnych samochodów, profesjonalną i zmotywowaną załogą, doświadczonymi planistami, sztuką doskonałej komunikacji oraz sprawnie działającą obsługą komputerową. Boekhout, Partnerstwo w Logistyce jest obecnie jedną spośród 100 największych firm transportowych na terenie Holandii.





Temat: 1
Cześć

Właśnie zastanawiam się nad wyjazdem za pośrednictwem Axella do Tilburga w Holandii. Oczywiście nie zarzucam nikomu złej woli ani pracodawcy ani pośrednikowi. Najwięcej wątpliwości budzi we mnie jednak to, że jest mnóstwo niewiadomych. Posada, którą jestem zainteresowany -tłumacz czy też kontroler ruchu w firmie transportowej - jest posadą, którą proponują na 8 tyg. Potem mam do wyboru, albo zostać na dłużej i podpisać umowę o pracę w charakterze pracownika magazynu albo wrócić do kraju. Nie wiadomo czy stawka którą firma proponuje - 7,10 netto/h jest stawką, która obowiązuje po okresie 8 tyg. pracy czy też od początku. Jest to dość istotne z uwagi na fakt, że w Holandii reguły prawa pracy tymczasowej w wakacje są dość specyficzne (na przykład pobierana jest mi.n. opłata wakacyjna) Co z opłatą ubezpieczeniową?. Trudno wyciągnąć informacje od osoby w Axellu, z którą rozmawiam. Nie rozumiem też dlaczego umowa obowiązuje tylko na 8 tyg. a potem zostaję zdegradowany do pracy magazyniera. Mam wrażenie że dla pracowników Axella nie ma większego znaczenia to, czy pracuję jako tłumacz czy też jako magazynier. Pardon ale dla mnie jednak ma. A może tak naprawdę jedno nie różni się znacząco od drugiego - tłumacz to taki magazynier ze znajomością angielskiego?. Po prostu człowiek gramoli się po magazynie firmy transportowej w poszukiwaniu jakiegoś zajęcia ewentualnie zajedzie wozem widłowym itp. Diabli wiedzą. Najbardziej dotkliwe jest to, że nie wiadomo o co chodzi. Nie mówię już o podstawowej sprawie jaką jest fakt, że umowę podpisuje się dopiero po przyjeżdzie na miejsce do Holandii wobec czego tak naprawdę dopiero tam dowiadujemy się od pracodawcy o faktycznych warunkach pracy. Przecież pośrednik zawsze może powiedzieć że nie wiedział o tym, iż pracodawca zmienił warunki pracy i że nie ponosi odpowiedzialności za ich zmianę. Nie znalazłem też firmy Axell w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Czy wobec tego warto podejmować ryzyko? Czy ktoś z was pracował już jako tłumacz i może podzielić się swoimi doświadczeniami z pracy za pośrednictwem Axella?



Temat: [Wyborcza] Holandia: Pobito polskich kierowców

Holandia: Pobito polskich kierowców

W Holandii doszło do pobicia polskich związkowców z firmy Schavemaker - informuje TVN24. Polacy od niedzieli strajkują w proteście przeciw zwolnieniom.

20 lutego Polacy założyli związek zawodowy w firmie Schavemaker, czemu sprzeciwił się właściciel firmy i zaczął zwalniać związkowców - mówił telewizji TVN24 Zbigniew Rudnik z wrocławskiej "Solidarności". - W przeciągu ostatniego miesiąca wycięto nam 15 ludzi - opowiadał Rudnik.

Relacjonował, że dochodziło do "polowania" na związkowców.

Kierowcy w proteście przeciw zwolnieniom strajkują od niedzieli. Według relacji Rudnika, właściciel firmy wynajął ochroniarzy, którzy w Hazeldonku w Holandii pobili 12 strajkujących osób. Wyjaśnił, że kierowcy strajkują tam, gdzie w danej chwili się znajdują - w Hiszpanii, Francji i właśnie w Holandii.

Kierowcy siedzieli w samochodach, a wynajęci ochroniarze mieli wybijać szyby i wywlekać z nich Polaków.

Według relacji Rudnika kierowcy zostali bardzo dotkliwie pobici. Jeden z pracowników jest w bardzo ciężkim stanie i pogotowie zabrało go do szpitala. Dodał, że policja aresztowała właściciela firmy i cztery osoby, które brały udział w pobiciu polskich związkowców.

Jutro związkowcy mają zamiar protestować przed siedzibą firmy w Kątach Wrocławskich.

Firma Schavemaker, która w Polsce jest reprezentowana przez spółkę Schavemaker Poland, jest holenderską firmą transportową. W Polsce ma siedzibę w Kątach Wrocławskich.


Zrodlo: http://wiadomosci.gazeta...._kierowcow.html

Co o tym myslicie?



Temat: RETRANS

Firma Retrans powstała w 1994 roku. Zapewnia profesjonalną obsługę logistyczną wszelkiego rodzaju ładunków na terenie kraju i Europy.

Retrans gwarantuje swym Klientom pewność i terminowość dostaw. Pracownicy firmy służą doświadczeniem i doskonałą znajomością zagadnień związanych z transportem krajowym i międzynarodowym.

Firma posiada ubezpieczenie OCP do 500 000 USD.

Retrans jest członkiem liczących się organizacji skupiających firmy transportowe:

Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych,
Stowarzyszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych.
Firmie Retrans zaufali m. in.:

TRW,
Berger Sp. z o. o.,
CAT,
Adampol,
E.H.Harms,
Hydro Aluminium sp. z o. o.

Tabor
Firma Retrans dysponuje nowoczesnymi, spełniającymi surowe normy jakości i bezpieczeństwa środkami transportu.
Ładunki przewożone są następującymi samochodami:

samochody o ładowności do 3,5 t, 15 t i 24 t;
ciągniki siodłowe MAN, Mercedes, Volvo, Renault;
naczepy oplandeczone MEGA;
zestawy samochody ciężarowe z przyczepami 120 m3;
samochody do przewozu pojazdów;
Tabor firmy Retrans spełnia normy Euro 3.

Zasięg
Firma Retrans realizuje transport powierzonych ładunków do niemal wszystkich krajów Europy, w tym do Niemiec, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Szwajcarii, a także Ukrainy, Białorusi i krajów nadbałtyckich.

Nasi specjaliści przygotują optymalną trasę transportu towaru do każdego wskazanego przez klienta miejsca.

Samochody firmy Retrans docierają również do wybranych przez klientów miejsc przeznaczenia w Polsce.







Temat: Grudzień
B jak Big Mack

Odbywający się co rok w szwedzkim Helsingborgu zlot zabytkowych pojazdów użytkowych „Parlrallyt“ gromadzi na starcie ponad 160 klasycznych maszyn.

Od kilku lat wśród tłumu najróżniejszych rodzimych ciężarówek marki Volvo i Scania wyróżnia się ogromny czerwony Mack na holenderskich tablicach rejestracyjnych.

Ta ciężarówka to klasyczny Mack B73 z 1966 roku zestawiony z równie czerwoną jak on naczepą furgonową. Zestaw należy do sympatycznego brodatego holendra nazwiskiem Kees van Heezik, który wraz z żoną przemierza nim Europę biorąc udział w różnego rodzaju zlotach i rajdach klasycznych ciężarówek.

Na codzień Kees jest dyrektorem technicznym rodzinnej firmy C. van Heezik BV, jednej z najwiekszych w Holandii firm zajmującej się logistyką, magazynowaniem oraz transportem drogowym. Firma szczyci się tradycją sięgającą aż 1860 roku. Na początku firma zajmowała się transportem wodnym. W 1926 roku firma której siedziba znajdowala się w malowniczo położonym Tenhoven nieopodal Utrechtu, zakupiła pierwszą ciężarówkę.

Dzisiaj C. van Heezik B.V. to firma znana z innowacyjnego podejścia do logistyki. Wybór na firmową maskotkę klasycznego Macka świadczy także o szacunku do tradycji. Co ciekawe w swojej konstrukcji auto to łączy właśnie tradycję z innowacyjnością, o czym przekonacie się w dalszej części.

Na razie wroćmy do historii samej ciężarówki. Mack serii B pojawił się na rynku amerykańskim w 1953 roku wraz z bratem oznaczonymi symbolem H. Wprowadzenie nowej generacji pojazdów związane było z uruchomieniem produkcji przez firmę Mack nowatorskich jednostek napędowych z układem wtrysku bezpośredniego Thermodyne. Jako, że nie było pewności co do tego jak nowość przyjmie rynek, równocześnie oferowano sprawdzone silniki Cummins typu 220.

Serie H i B różniły się umieszczeniem kabin kierowcy. Dziwniejsza z nich znalazła się w serii H. Wysoka i krótka szoferka o zwężającym się przodzie nosila przydomek „Cherry Picker“ i była stosowana w ciągnikach przeznaczonych do holowania długich naczep w ruchu lokalnym. Także kabinę wagonową, lecz sporo szerszą i wyposażoną w wygodną sypialnę zastosowano w serii G, która weszła na rynek w 1959 roku. Dzięki wykonaniu jej z aluminium była ona bardzo lekka.



Temat: DAF 105 XF
Produkcja ciężarówki DAF -a zaczęła się w 1950 kiedy wypuszczono 5 tonowe pojazdy napędzane 6 - cylindrowym silnikiem Hercules . Jednak początki datuje się na rok 1928 , kiedy to Hubertus van Doome i jego brat Wim rozpoczęli zaawansowane prace prace inżynieryjne .Wkrótce Holandia znalazła się pod okupacją niemiecką, a to spowodowało zapotrzebowanie na pojazdy wojskowe. W okresie powojennym bracia szybko przewidzieli rozwój transportu, i z poparciem rządu Holandii,w roku 1949 zbudowali nową linie produkcyjną w Eidhoven . Sukces był tak wielki, iż fabryka w kilka lat później powiększyła się sześciokrotnie

Od 1953 DAF zaczął używać silników Leyland, a od 1956 zaczął ich budowę na zasadzie licencji. Wkrótce DAF przedsięwziął własny rozwój silników Leyland, i zaeksperymentował z wersjami turbodoładowanymi. W roku 1962 wypuszczono na rynek model 2600 - i to pozwoliło liderów budujących pojazdy użytkowe.DAF uległ dalej szybkiej ekspansji co zaowocowało otwarciem nowej linii produkcyjnej w Ophasselt w Belgii. W 1970 wprowadzono kabinę uchylną .W roku 1987 kiedy brytyjski producent Leyland nabawił się problemów finansowych i był niewypłacalny,DAF zgodził się na połączenie obu firm i od tej pory samochody były sprzedawane jako - DAF Leyland w Wielkiej Brytanii i DAF, w całej europie. W roku 1988 została przedstawiona seria 95, która otrzymała tytuł "samochód ciężarowy roku". Później seria ta została poszerzona o 85, 75, 65, 45, 55. W roku 1996 przedstawiono następcę 95 – 95XF, który dwa lata później został "samochodem ciężarowym roku". W 2002 odnowiono i poszerzono ofertę o DAF LF (tytuł "samochód ciężarowy roku 2002"), DAF CF, i DAF XF. W roku 2006 minimalnie zmieniono serie CF i LF, aby podkreślić nowe modele z silnikami Euro 4. XF95 został zastąpiony przez XF105, który zdobył tytuł "Międzynarodowy samochód ciężarowy roku 2007". Firma ta jako jedna z pierwszych wprowadziła silnik z turbo dieslem do swoich samochodów.

Według przedstawicieli DAF-a XF105 to obecnie najlepsza z ciężarówek na rynku i to zarówno z punktu widzenia właściciela firmy transportowej, jak i kierowcy. My mamy inne zdanie jednak inne zdanie ale jak będzie w rzeczywistości, czas pokaże.

VIDEO DAF 105 XF:

http://pl.youtube.com/watch?v=zeKsBNGOetY

http://pl.youtube.com/watch?v=Rq3jIa9g8gU




Temat: Piomar
Firma PIOMAR powstała w kwietniu 1990-ego roku, jako spółka z udziałem kapitału zagranicznego. Początek działalności, dość charakterystyczny dla tego okresu, to pierwszy w firmie Jelcz, a następnie LIAZ. W następnych latach nabywaliśmy już pojazdy Mercedes - Benz i Volvo. Na tych ostatnich - a jest ich w tej chwili 50 - opiera się cały tabor naszej firmy. Jeżeli chodzi o naczepy - tutaj dominuje Krone i Schmitz.

Dynamiczny rozwój PIOMAR'u rozpoczął się zaraz na początku lat dziewięćdziesiątych. W każdej firmie - również naszej - najbardziej pożądanym a zarazem najtrudniejszym do osiągnięcia czynnikiem, jest entuzjazm wśród załogi. Odpowiednio podsycany w trakcie pracy, wraz z poczuciem współtworzenia czegoś nowego i lepszego, zapewnia najlepsze rezultaty.


Podstawowa działalność firmy to transport i spedycja. Działalność transportowa obejmuje przewozy Polska - Europa Zachodnia - Polska, ze szczególną preferencją przewozów do Niemiec, Holandii, Belgii, Francji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch, Czech, Austrii i Luksemburga.

W chwili obecnej posiadamy 50 zestawów, na które składa się samochodowych VOLVO, naczepy Schmitz i Krone o długości 13,60 metra z Karnetem TIR oraz pełnym ubezpieczeniem CMR. Samochody wyposażone są w ADR'y, telefony komórkowe oraz systemy nawigacji satelitarnej Dynaflet.

Prowadzimy spedycję i zatrudniamy ok. 30 firm przewozowych.



Świadczymy usługi w zakresie napraw samochodów ciężarowych i naczep. Specjalizujemy się w samochodach VOLVO i Mercedes oraz naczep Schmitz i Krone. Usługi te polegają na:

* naprawach układów powietrznych i hamulcowych
* remontach częściowych i całkowitych osi BPW oraz SAF.

Proponujemy konkurencyjne ceny oraz fachową i terminową obsługę.

Prowadzimy również całodobową stację benzynową wraz ze sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych.

KONTAKT

PIOMAR sp. z o.o.
ul. Światowida 16
45-325 Opole

Telefon : + 48 (77) 77 400 88 10
Fax : + 48 77 400 88 00

E-mail: piomar@piomar.opole.pl

Źródło: piomar.opole.pl



Źródło: speditions-lkw.de



Temat: Kam-Trans
Firma KAM-TRANS swą niepowtarzalną renomę zdobyła dzięki długoletniej działalności na rynku. Powstała w 1978 roku, tak więc usługi transportowe świadczy już ponad ćwierć wieku. Spedycją zajmuje się od 1993 roku, naprawą i mechaniką od 1996, a przerób tworzyw sztucznych rozpoczęła w 1999 roku. Obszar działalności to branże: transport, spedycja, naprawa taboru ciężarowego, recykling i produkcja folii.

W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się takie usługi, jak: transport ciężarowy - zarówno krajowy, jak i zagraniczny - przewozy uniwersalne, przewozy chłodniami czy zestawami przestrzennymi, usługi spedycyjne oraz kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, przyczep i naczep. W zakres usługi wchodzi również recykling tworzyw sztucznych. Firma dysponuje własnymi ciągnikami z naczepami oraz samochodami z przyczepami. W miarę potrzeb przedsiębiorstwo wspierają kolejne samochody spedycyjne.

Plany przyszłościowe przewidują dalszy rozwój przedsiębiostwa we wszystkich gałęziach. Transport zagraniczny, który dotychczas odbywał się do Niemiec, Holandii, Danii, Belgii, Hiszpanii, Włoch, firma poszerza o kolejne kraje.

Firma w miarę możliwości wspiera organizacje non-profit, zrzeszenia osób niepełnosprawnych, a spośród działalności kulturalnej - Grodziską Orkiestrę Dętą.

TRANSPORT

TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I KRAJOWY

* 10 ciągników marki DAF
* naczepy:
* o długości 13,6 m na poduszkach i wysokości ładownej 250, 278 i 290 cm
* naczepy z muldami do przewozu stali (coilmulde)
* naczepy niskopodwoziowe
* chłodnie
* 3 samochody z przyczepami



KONTAKT

62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Wiśniowa 2

www.kam-trans.com.pl
e-mail: kam-trans@kam-trans.com.pl

tel. (061) 444 71 06, tel. (061) 444 68 16
fax (061) 444 55 19

Źródło: kam-trans.com.pl



Temat: Następca śmigłowca Mi-8/17 w WP
Za portalem gazeta.pl


Europejskie firmy zbrojeniowe zaoferują Polsce wojskowy śmigłowiec transportowy NH-90. Zapowiedź taką złożył we wtorek w Kielcach Matthew Harvey, szef polskiego przedstawicielstwa firmy AgustaWestland, współtworzącej konsorcjum NHIndustries.

- To będzie silna oferta i stuprocentowo europejskie rozwiązanie, śmigłowiec opracowany, by sprostać wymogom NATO - powiedział Harvey. W produkcji NH-90 uczestniczą firmy z Niemiec, Francji, Włoch i Holandii. Dotychczas sprzedano ponad 500 egzemplarzy do 14 krajów, w tym 11 europejskich. NH-90 oferują Polsce wspólnie należące do konsorcjum firmy AgustaWestland i Eurocopter (które niedawno konkurowały w przetargu na śmigłowiec ratowniczy) oraz Stork Fokker.

Dzień wcześniej minister obrony Bogdan Klich, przedstawiając plany modernizacji armii, poinformował, że wojsko zamierza kupić ok. 50 śmigłowców dla wojsk lądowych, marynarki i sił powietrznych. Samodzielny zakup dla wojska oznacza zarzucenie koncepcji narodowego programu śmigłowcowego, zapowiadanego przez rząd PiS. W ramach tego programu miano wybrać wspólną platformę śmigłowców na potrzeby wojska, służb MSWiA. Własny przetarg na śmigłowiec rozstrzygnęło już Lotnicze Pogotowie Ratunkowe.

NH-90 może przewozić do 20 żołnierzy z pełnym ekwipunkiem lub siedmiu ludzi i lekki pojazd albo ładunek na paletach. Może też pełnić funkcje poszukiwawcze, ratownicze i ewakuacyjne. Konsorcjum NH zawiązano w 1992 r., pierwszy lot odbył się w 1995 roku. NH-90 używają m.in. Francja, Niemcy, Włochy, Szwecja, Finlandia, Grecja i Australia.


Zapowiada się ciekawie , ale znając polskie realia może się okazać że bliższy ewentualnych zamówień będzie Sikorsky S-92.

Całość artykułu
http://wiadomosci.gazeta....kiej_armii.html

Jeśli zdublowałem to proszę modów o usunięcie

Nie zdublowałeś ale o następcy Mi 8 rozmawiamy tutaj.
Posty zostały scalone !

GRYZLI-mod



Temat: CJ International

CJ International Ltd Sp. z o.o. działa na rynku usług transportowych od 1991 roku. Nasz dynamiczny rozwój i znacząca prozycja rynkowa jest potwierdzona wysokimi notowaniami w specjalistycznych rankingach. Oto niektóre z nich:

*

Puls Biznesu - 7 lokata - Charakterystyka największych firm z branży TSL 2004 Rzeczpospolita
*

7 lokata - Ranking Jakościowy w roku 2004 Operator Logistyczny Roku 2003
*

1 miejsce - w kategorii "Lider rynku w ocenie kluczowych Klientów"Translog 2003
*

Wyróżnienie w konkursie "Lider w branży".

W czerwcu 2005 roku CJ International weszła w skład Grupy Raben, którą tworzą firmy Raben działające na terenie Czech, Estonii, Holandii, Niemiec, Litwy, Łotwy, Polski ,Słowacji i Ukrainy oraz firmy Fresh Logistics i Raben Sea & Air.

Obsługę naszych Klientów prowadzimy w 4 oddziałach w Polsce (Pruszków, Wrocław, Chorzów, Rzeszów). Za granicą reprezentowani jesteśmy przez partnerów posiadających sieć terminali we wszystkich krajach Europy.

Świadczymy usługi z zakresu:

*

transportu międzynarodowego przesyłek drobnicowych
*

transportu międzynarodowego i spedycji przesyłek całopojazdowych
*

obsługi celnej
*

innych usług logistycznych

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze Klientów wymagających wysokiej elastyczności i efektywności. Już dziś CJ International ma ugruntowaną pozycję w obsłudze m.in. branży automotive.

Do najwyższej jakości naszego serwisu przekonaliśmy zarówno wiele mniejszych przedsiębiorstw jak i międzynarodowych koncernów, dla których prowadzimy kompleksową obsługę łańcuchów logistycznych. Wysoki standard obsługi został potwierdzony uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu ISO 9001:20009 i certyfikatu środowiskowego ISO 14001:2011.

CJ International została wyróżniona Medalem Europejskim przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. Nagrodzone zostały Międzynarodowe Przewozy Całopojazdowe.




Temat: Diemaco C-7 i C-8
Kraj: Kanada
Dane dotyczą wersji C7
Kaliber: 5.56x45mm NATO (.223Rem)
Długość: 1020 mm
Długość lufy: 510 mm
Waga: pusty 3.3 kg; z magazynkiem 3.9 kg
Magazynek: 30 naboi


C8A2

C7 jest jak widać po zdjęciach lekko zmodyfikowaną wersją popularnego M16. Jest to wersja produkowana na licencji w Kanadzie w zakładach Diemaco. C7 jest wersją podstawową, C7 Flat Top jest wersją bez mechanicznych przyrządów celowniczych oraz rączki transportowej (przystosowana do celowników optycznych) a C8 jest wersją krótką. Wszystkie wersje są w użyciu przez Kanadyjskie siły zbrojne od 1984 roku. Poza kanadą C7/C8 są używane w Danii oraz Holandii. Kanadyjski wyrób różni się od swego protoplasty przede wszystkim trybami prowadzenia ognia, zamiast pojedynczego i trzystrzałowej serii, ma on pojedynczy oraz full-auto, co czyni go bardziej praktycznym. Ewolucję przeszły także mechaniczne przyrządy celownicze a ściślej szczerbinka, została ona uproszczona do tylko dwóch nastaw. C7/C8 używają 30 nabojowych magazynków wytworzonych z czarnego tworzywa po to by były lekkie, ale używanie standardowych magazynków od M16 też jest możliwe. C7 Flat Top jest wersją C7 przeznaczoną do montowania celowników optycznych, przez co jest pozbawiona całej rączki transportowej razem ze szczerbinką, zamiast tego ma on szynę do montowania różnych celowników, możliwe jest także dołączenie wskaźnika laserowego. C7 FT jest standardowo oferowana z celownikiem powiększającym 3.4 razy firmy Elcan. C8 jest odpowiednikiem amerykańskiego M4, czyli krótsza, lżejsza wersja karabinu. Jest ona na wyposażeniu kanadyjskiej żandarmerii. Firmie Diemaco bardziej się spodobał C8 i z tego powodu produkuje ona bardzo dużo wersji C8. można wymienić wersje Flat Top (tak jak w C7), wersja z długą lufą, wersja rkm itp. Wszystkie wymienione wersje mogą zostać wyposażone w Kanadyjskiej produkcji 40mm granatnik na bazie M203.




Temat: Giga-ciężarówki w Europie?
W ubiegłym miesiącu br. (wrzesień) firma Volvo Trucks zaprezentowała w Warszawie korzyści płynące z nowego systemu EMS (European Modular System), który w transporcie drogowym opiera się na wykorzystaniu 25,25-metrowych ciężarówek. TIR-y giganty w Polsce? Wszystko możliwe!

Dzięki współpracy ze szwedzką administracją drogową i duńskim ministerstwem transportu Volvo w stolicy Polski zaprezentowało władzom naszego kraju oraz krajów sąsiadujących nowoczesne rozwiązanie transportowe z udziałem ultra-długich ciężarówek. Według skandynawskich urzędników nowa koncepcja może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa, rozwoju transportu i zmniejszeniu ruchu ciężarówek na europejskich drogach. Przedstawiony w Warszawie ponad 25-metrowy model Volvo wykorzystywany jest z powodzeniem w Szwecji oraz Finlandii.

Podobne ciężarówki odbywają już swoje testy w Niemczech – program nadzorowany przez Mercedesa i MAN – oraz w Holandii. Pierwsze, pełne wyniki przedstawiające wszystkie głosy za i przeciw wprowadzeniu do pełnego ruchu takich składów pojazdów pojawią się jednak dopiero w listopadzie. Według prasowych doniesień podobne testy chcą przeprowadzić także inne kraje Unii Europejskiej.

”Jak dotąd prowizoryczne rezultaty testów jakie przeprowadziliśmy wskazują na duże powodzenie tego projektu” – powiedział na spotkaniu Chris Kamphraath, menadżer duńskiego ministerstwa transportu.

W Europie istnieją już dyrektywy zezwalające na poruszanie się tzw. „giga-linerów” w Szwecji i Finlandii. W pozostałych krajach Europy dopuszczalny jest ruch pojazdów ciężarowych o długości do 18,85 m (ciągnik+naczepa) i 16,5 m w przypadku ciężarówek średniej wielkości.



źródło



Temat: Zestawy Typu "Giga - Liner" - Informacje
ZESTAWY TYPY "GIGA - LINER" - INFORMACJE

W ubiegłym miesiącu bierzącego roku ( Wrzesień ) firma Volvo Trucks zaprezentowała w Warszawie korzyści płynące z nowego systemu EMS ( European Modular System ), który w transporcie drogowym opiera się na wykorzystaniu 25,25 - metrowych ciężarówek. Dzięki współpracy ze szwedzką administracją drogową i duńskim ministerstwem transportu Volvo w stolicy Polski zaprezentowało władzom naszego kraju oraz krajów sąsiadujących nowoczesne rozwiązanie transportowe z udziałem ultra-długich ciężarówek. Według skandynawskich urzędników nowa koncepcja może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa, rozwoju transportu i zmniejszeniu ruchu ciężarówek na europejskich drogach. Przedstawiony w Warszawie ponad 25 - metrowy model Volvo wykorzystywany jest z powodzeniem w Szwecji oraz Finlandii. Podobne ciężarówki odbywają już swoje testy w Niemczech – program nadzorowany przez Mercedesa i Man – oraz w Holandii. Pierwsze, pełne wyniki przedstawiające wszystkie głosy za i przeciw wprowadzeniu do pełnego ruchu takich składów pojazdów pojawią się jednak dopiero w listopadzie. Według prasowych doniesień podobne testy chcą przeprowadzić także inne kraje Unii Europejskiej.

”Jak dotąd prowizoryczne rezultaty testów jakie przeprowadziliśmy wskazują na duże powodzenie tego projektu” – powiedział na spotkaniu Chris Kamphraath, menadżer duńskiego ministerstwa transportu.

W Europie istnieją już dyrektywy zezwalające na poruszanie się tak zwnych „Giga - Linerów” w Szwecji i Finlandii. W pozostałych krajach Europy dopuszczalny jest ruch pojazdów ciężarowych o długości do 18,85 m ( Ciągnik + Naczepa) i 16,5 m w przypadku ciężarówek średniej wielkości.




Temat: Czy ktos slyszal cos o firmie Sep Peeters Polska
maddie_k , powinnas napisac dajCE sobie spokój z Sep Peeters
Czego spodziewacie sie od firm posredniczych , jadac do pracy nie wiesz gdzie bedziesz spal i z kim. W najgorszym przypadku okazac sie moze ze trafisz do zagrzybionego kampingu w osrodku wczasowych w ktorym bedzie 6-8os . Pamietaj o oszczedzaniu wody i pradu bo podniosa ci czynsz. Nie licz na pomoc ze strony kobiet z biura w pl a takze kordynatorow na miejscu. Przeciez maja pod soba 100 innych osob jeszcze a pracuja tez tak jak ty 40 godzin tyg . W wekendy zostajesz sam
Transport, moze ci sie okazac drozszy niz myslicie. Panowie licza sobie jak chca a na komorki firmowe do bazy nie uda ci sie dodzwonic, wiec albo wsiadasz albo spie****aj Strasznie je**e trawa w aucie, ciekawe czemu . Oczy kierowcow sa jak by po dopalaczu. Disco polo,180 na liczniku i do przodu
Certyfikat VIA mielismy przykald ostatnio jak to europejskie centrum odszkodowan zdobylo cerytyfikat 'Fair Play'
Ale czlowiek madry do poki sam sie nie przekona. Rozumiem ze piszesz o tej Agencji?Seppeters?no wiesz trudno zeby Agencja juz tu na miejscu zapewnila ci apartament ,przecietny czynsz jaki pobieraja agencje to ok 50-60 e /w wiec to troche ciezko oplacic media i jeszcze placici wlascicielowi mieszkania, co do koordynatorow hm no nie jestes pewmpkiem swiata , tak jest w kazdej agencji -jedzie sie pracowac a nie na saksy, w wekendy sam a co ?chcialbys z koordynatorami na piwko wyskoczyc?z transportem? to juz nie wiem o co ci chodzi? z reguly agencje dowoza swoich pracownikow i nie pobieraja za to oplat-takie cos pierwsze slysze,biura w Polsce? no tak one maja cie zrekrutowac -wyselekcjonowac i wyslac do Holandii i tyle , co maja ci jeszcze dawac wsparcie sms? 180 na liczniku? disco Polo? piszesz o kierowcach agencyjnych ktorzy woza cie do pracy? e chyba cos przesadziles watku z komorkami to juz calkiem nie rozumiem o co chodzi z tym liczeniem ? ze co ze dzwonisz z takiej fitrmowej komorki? a oni cie za to kasuja?nie zartuj-to chyba jakas lipa, smrtod trawy w aucie??? o byc moze tu mamy rozwiazanie a skad wiesz jak smierdzi trawa?co ma via do Fair Play?moglbys sie do tego jakos odniesc? a jak sama praca ci przebiegala? jakies dobre strony?widziales?rozumiem twoje wzburzenie ale odsapnij troche i napisz jak bylo ku przestrodze innym, pzdr



Temat: [prasa]KOLEJ. Cargo negocjuje z Niemcami
[cyt][prasa]KOLEJ. Cargo negocjuje z Niemcami
bos 23-11-2004 , ostatnia aktualizacja 18-11-2004 12:45
URL:http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33187,2398357.html
SERWIS: Gazeta.PL

PKP Cargo wejdzie na niemiecki rynek? Nasz krajowy przewoźnik chce kupić dwie
spółki należące dziś do koncernu RAG

Cargo interesuje się dwoma spółkami koncernu: RBH, która zajmuje się
transportem towarów koleją i barkami oraz DAP Barging (zarejestrowaną w
Holandii), której domeną jest obsługa, spedycja i przewóz towarów
przeładowywanych w portach belgijskich i holenderskich. Do 10 grudnia PKP
Cargo ma wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu obu spółek. 22 listopada
rozpocznie negocjacje cenowe, które mają się zakończyć 3 grudnia.

- To dla nas szansa wejścia na rynek niemiecki. Do granicy niemieckiej
dowozimy rocznie 15 mln ton towarów. Gdy uda nam się przejąć część koncernu
RAG, będziemy mogli wwozić nasze ładunki na teren Niemiec - mówi Józef Marek
Kowalczyk, prezes zarządu, dyrektor naczelny PKP Cargo.

Kowalczyk podkreśla, że przejęcie obu spółek ma duże znaczenie dla rozwoju
firmy. - Dzięki nim będziemy mogli działać nie tylko na rynku niemieckim.
Przejmując towary z portów Beneluksu, będziemy mogli przewozić je przez
Niemcy, Polskę i dalej na wschód - wyjaśnia. Co stanie się, jeśli PKP Cargo
nie uda się kupić spółek?

- Gdyby transakcja się nie powiodła, to od marca przyszłego roku zamierzamy
samodzielnie uruchomić przewozy towarów do Niemiec - zapowiada Kowalczyk.

•  Koncern RAG powstał w 1969 r. na bazie kopalni Zagłębia Ruhry. W ubiegłym
roku jego przychody wyniosły prawie 13 mld zł. Zatrudnia 77 tys. osób. W
spółce RBH pracuje niespełna tysiąc osób. Rocznie przewozi ona koleją 50 mln
ton ładunków, głównie na terenie Nadrenii Północnej Westfalii.





Temat: newsy 2007
Pociągi jadą na Zachód - Gigantyczny kontrakt wrocławskiego producenta taboru

Prawie 370 milionów euro sięgnęła wartość kontraktu podpisanego przez Bombardiera. Ogromna część tej kwoty trafi do zakładu koncernu w stolicy Dolnego Śląska

Trenitalia, włoskie koleje regionalne, zamówiły właśnie w Bombardierze 150 lokomotyw elektrycznych E464. Ich nadwozia powstaną we Wrocławiu. – Pierwsze egzemplarze wyjadą od nas na przełomie 2007 i 2008 r. – zapowiada Janusz Kućmin z wrocławskiego zakładu Bombardiera. – Następnie trafią do naszej montowni we Włoszech – dodaje. Pojazdy będą powstawać do 2010 roku.

Na włoskich torach

350 modeli lokomotyw E464, które będą produkowane we Wrocławiu, już jeździ po włoskich torach. Osiągają prędkość 160 km/h. Włosi chwalą je sobie przede wszystkim za łatwość eksploatacji i serwisowania.
Czy kontrakt przełoży się na stworzenie nowych miejsc pracy we wrocławskiej fabryce? – Mamy mnóstwo zamówień, więc z pewnością będziemy zatrudniać ludzi. Jednak jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby powiedzieć dokładnie, ilu – mówi Janusz Kućmin.
Z zakładu wrocławskiego Bombardiera w ubiegłym roku wyjechało ponad 200 nadwozi lokomotyw, m.in. do Włoch, Niemiec, Szwajcarii, Belgii i Holandii. Ani jeden pojazd nie trafił jednak na polski rynek. Dlaczego? – Polscy przewoźnicy do tej pory nie zdecydowali się na zakup nowych lokomotyw – tłumaczy Janusz Kućmin.

Europy nie zawojujemy

Potwierdza to Adrian Furgalski, dyrektor w zespole doradców gospodarczych TOR. – Paradoks nie dotyczy tylko Wrocławia. W Świdnicy powstaje tabor dla Amerykanów i także nic
nie wjeżdża na polskie tory – zaznacza Furgalski. – Polskie koleje ogarnęła taka niemoc, że bez szybkiej prywatyzacji Europy nie zawojujemy – dodaje.
Według niego jest nadzieja, że sytuacja zmieni się za kilka lat, bo na razie koleje nie mają pieniędzy na nowe inwestycje.
We wrocławskiej fabryce Bombardiera pracuje obecnie ponad 700 osób. •

Bombardier
Kanadyjska firma Bombardier Transportation jest właścicielem wrocławskiego Pafawagu od sześciu lat. Zainwestowała tu ponad 30 mln dol. Poza Wrocławiem ma swoje zakłady w Łodzi, Warszawie i Katowicach. Sam Pafawag jest jednym z najstarszych producentów taboru kolejowego w Europie. Działa od połowy XIX w. Notowany na giełdzie w Toronto Bombardier jest największym na świecie producentem sprzętu transportowego, od samolotów po pociągi. Jego przychody przekroczyły w ubiegłym roku 14,5 mld dol.

Łukasz Pałka - Słowo Polskie Gazeta Wrocławska

http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/707150.html



Temat: Magnum
Renault Magnum - samochód ciężarowy produkowany przez francuski koncern Renault, jedna z najczęściej spotykanych ciężarówek - wśród najcięższej klasy tych pojazdów (powyżej 16 ton).

Renault Magnum produkowane jest od 1990 roku (w latach 1992-2000 montaż także w Polsce, z elementów przywiezionych z Francji - całe kabiny i silniki przywożono na wagonach kolejowych - produkcja została przerwana ze względu na zniesienie stawek celnych na importowane ciężarówki). Ukazały się trzy generacje Magnum - od 1990 roku Magnum AE, od 1997 Magnum Integral, od 2002 Magnum Millenium. Przez cały czas produkcji zachowano bryłę pojazdu z obszerną kabiną kierowcy. W kolejnych modyfikacjach zmieniano silniki (385, 420, 430, 480, 500, 530, 560 KM) oraz wystrój kabin, ale kształt pojazdu pozostaje niezmieniony. Właśnie kabina jest głównie chwalona przez kierowców - ma największe wymiary pośród wszystkich ciężarówek, płaską podłogę wewnątrz (całkowita wysokość wewnętrzna wynosi 1,92 metra, dzięki czemu nawet wysocy kierowcy mogą wewnątrz czuć się swobodnie), dwa łóżka, telewizję satelitarną, małą lodówkę, szafę na odzież, liczne schowki oraz regulowane elektrycznie żaluzje na wszystkie szyby. Taki komfort kabiny udało się uzyskać francuskim konstruktorom dzięki całkowitemu oddzieleniu części mieszkalno-roboczej (kabina) od jednostki napędowej i podwozia. Może holować naczepy o ciężarze nawet do 40 ton.

Renault Magnum należy do najpopularniejszych ciężarówek. Używany w międzynarodowym transporcie długodystansowym TIR przez czołowych przewoźników europejskich. Od połowy lat 90. także państwowy polski przewoźnik drogowy Pekaes używa Magnum, wożąc nimi ładunki głównie z Polski do Niemiec, Szwecji, Beneluksu, Anglii, Włoch, Francji i Rosji. Dzięki znacznemu przeszkleniu kabiny wszedł na rynek skandynawski, gdzie wcześniej pojazdy ciężarowe Renault nie były popularne wobec dominacji szwedzkich producentów Volvo i Scania. Magnum podbiło też rynki Niemiec oraz Turcji, stanowi podstawę taboru przewoźników z Hiszpanii i Portugalii, popularne w Europie Wschodniej, w tym w Polsce. Używany przez czołowe europejskie firmy spedycyjne jak np. Willi Betz z Niemiec, Hungarocamion z Węgier, Paconasa z Hiszpanii, Raben z Holandii czy Norbert Dentresangle z Francji.




Temat: Vos Logistics
Vos Logistics
Vos Logistics to jeden z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych w Europie, w innowacyjny i twórczy sposób zaznaczający swoje miejsce w dziedzinie logistyki i transportu, między innymi poprzez wykorzystywanie zaawansowanych systemów informatycznych. Dzięki posiadanej wiedzy, wizji i doświadczeniu, Vos Logistics nadaje nowoczesny kierunek zmianom na rynku, zmierzając równocześnie ku przywództwu opartemu na wysokiej jakości i niskich kosztach.
Vos Logistics to silny partner, tworzący rozwiązania według indywidualnych potrzeb swoich klientów.
Zarządzanie przyszłością
Vos Logistics stawia na organizację łańcucha dostaw , przewozów , technologię, współpracę, dostępność, elastyczność oraz jakość.
Dynamiczny rynek
Jeśli chcielibyśmy scharakteryzować świat logistyki jednym słowem to należałoby użyć określenia ‘dynamiczny’, a jeśli chcielibyśmy wyjaśnić przyczyny nieustannych zmian, metamorfoz i przekształceń, jakie zachodzą w logistyce to należałoby pokazać jak logistyka reaguje na rozwój rynków i co oznacza dla tej dziedziny globalizacja oraz dokonujące się na całym świecie, geograficzne przesunięcia w sferze produkcji. Gospodarka sieciowa sprawia, że producenci coraz bardziej skupiają się na swojej zasadniczej działalności. Zakorkowane drogi i wysokie koszty transportu wywierają coraz większy nacisk na transport kołowy.
Co w tej sytuacji proponuje Vos Logistics?
Odpowiedź Vos Logistics
W odpowiedzi na wyzwanie, które stawiają ciągle zmieniające się rynki, Vos Logistics, jako lider łańcucha logistycznego, skupia się na projektowaniu nowych koncepcji informacyjnych i transportowych oraz na procesie skutecznego zarządzania tymi systemami.
Firma, wspierana przez inżynierów logistyki oraz informatyków, inicjuje strategiczną współpracę z zainteresowanymi podmiotami, dając im możliwość zastosowania alternatywnych dla transportu drogowego rozwiązań transportowych, dostępnych dzięki konsekwentnie rozwijanej przez Vos Logistics sieci połączeń multimodalnych, z elastycznymi punktami centralnymi czy usługą floating stock .
Dopasowanie do indywidualnych potrzeb klientów oznacza w tym przypadku projektowanie, budowę i wdrożenie kompletnej sieci transportowej, dokładnie odpowiadającej potrzebom danego podmiotu.
Dbając o rozwój sieci operacyjnej w Europie Środkowej i Wschodniej, Vos Logistics zapewnia swoim klientom jednakowy poziom usług na terenie całej Europy.
Doskonałość operacyjna
Vos Logistics działa zgodnie z filozofią doskonałości operacyjnej OpEx (nazwa pochodzi od angielskiego Operational Excellence). OpEx to ciągłe usprawnianie i optymalizacja wewnętrznych procesów biznesowych, dające w efekcie wydajne i profesjonalne procedury operacyjne przy utrzymaniu możliwie najniższych kosztów. Dzięki OpEx, Vos Logistics oferuje klientom usługi o jednolitej i wysokiej jakości, a zarazem stale usprawnia własną działalność.
Od firmy transportowej do dostawcy usług logistycznych
Od jednego Chevroleta do floty ponad 3 000 ciągników. Od jednej trasy do rozległej sieci w całej Europie. Od firmy transportowej do dostawcy usług logistycznych. Dzięki ambicji i wytrwałości nasza firma przeszła wiele zmian i wciąż się rozwija.
Od Harry Vos do Vos Logistics
1 czerwca 1944 r. Harry Vos otworzył pod swoim nazwiskiem firmę transportową z jednym Chevroletem, obsługującym dostawę paczek z Oss do Nijmegen.
W latach pięćdziesiątych, w czasie powojennej odbudowy kraju, kiedy branża transportowa zaczęła się intensywnie rozwijać, firma Harry Vos Transport powiększyła swoją flotę do 10 pojazdów.
Rozwój firmy w latach sześćdziesiątych sprawił, że Harry Vos Transport stała się jedną z największych firm transportowych w Holandii, oferującą przewozy międzynarodowe, a flotą liczącą 21 ciągników i 37 pracownikami.
W 1970 roku firma zmieniła nazwę na Expeditie en Internationaal Transportbedrijf Harry Vos BV. Pod koniec dekady flota składała się już z 80 ciągników, a liczba zatrudnionych wyniosła 130 osób.
Pod kierownictwem Wima Vosa, syna założyciela, firma rosła w siłę w latach osiemdziesiątych, zarówno poprzez własny rozwój jak i przejmowanie innych podmiotów w Holandii i za granicą.
Już wtedy z firmy transportowej stała się grupą transportową – dostawcą usług logistycznych.
W 1998 roku przyjęła obecną nazwę, Vos Logistics.






Strona 1 z 3 • Zostało znalezionych 91 postów • 1, 2, 3


 Menu
 : Strona Główna
 : firmy badania środowiska pracy
 : firmy budowlane Kielce Mitex
 : Firmy budowlane Zielona Góra
 : Firmy budujace domki letniskowe
 : firmy informatyczne Zielona Góra
 : Firmy które organizują imprezy
 : Firmy kurierskie Nowy Sącz
 : firmy kurierskie Warszawa Pocztex
 : firmy organizujące wyjazdy integracyjne
 : firmy produkujące okna Gdynia
 : Założenie prywatnej firmy
 : Założenie firmy w Polsce
 : Szwedzkie firmy Warszawa
 : Poznań firmy farmaceutyczne
 : Logo firmy, reklama flash, ulotki, plakaty - 11/17/08
 : syrena tuning
 : Dyskretny urok transportu miejskiego - wystawa ...
 : Trzy kosmetyki firmy AVON...
 . : : .
Powered by Wordpress | Designed by Elegant WPT